Klacht: Wegrijden bus

op 03 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In de ochtend om 8.28 wilde ik de bus pakken om naar school te gaan. Ik stond al om 8.15 bij de bushalte. Uiteindelijk wanneer de bus super snel aanrijden op een 50 km weg wat ik vreemd vond. Dus ik stond op de chauffeur zag me en ze stopte op het laatste moment. Dus ik wil net gaan instappen gaat ze opeens wegrijden. Ze zag me en ze wist dat ik zou instappen maar toch reed ze weg. Wat ik dus belachelijk vind.

Ik ben tevreden wanneer dit ongemak verholpen wordt. Ik weet niet hoe of wat jullie willen doen, maar er moet iets gebeuren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Büsra Cetin,Wij vinden het vervelend te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Om je melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag meer informatie: - Lijnnummer - Instaphalte - Richting van de busExcuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland. Met vriendelijke groet, Resh Medewerker Klantenservice

Arriva

Heeft op 25 december 2019 om 20:57 geantwoord

Beste Büsra Cetin,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 3 december 2019.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva