Klacht: Wegrijden

Hshshs op 08 augustus 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta hier op wilhelminalaan in maastricht en bus 4 richting valkenburg station rijd recht voor me neus weg. En dit terwijl ik overduidelijk sta te wachten naast de weg. Ik sta nu gestrand in maastricht zonder vervoer naar huis, erg bedankt

Nu vervoer naar huis

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Hshshs, Ik vind het jammer om te lezen dat lijn 4 richting Valkenburg op maandag 8 augustus jou voorbij is gereden bij bushalte Wilhelminalaan in Maastricht. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Om je klacht door te kunnen geven ontvang ik graag nog onderstaande informatie. - Wat was de vertrektijd van lijn 4 vanaf halte Wilhelminalaan in Maastricht? - Heb je ook aangegeven dat je mee wou door je hand of OV-chipkaart uit te steken? - Is halte Wilhelminalaan misschien een donkere halte met geen tot weinig verlichting? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:18 geantwoord

Beste Hshshs,

We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hshshs