Klacht: Wanneer contact, dus naam en telefoonnummer

op 19 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nog steeds geen oplossing over herhaaldelijk te laat komen. Ook vandaag grote bel gehad, zoals vermeld in klacht vanmiddag. Ik heb de laatste kleine minuut opgenomen waarbij zijn vieze dikke lelijke kop opstaat en hij aangeeft naar hem te moeten luisteren en valse informatie verstrekt. Als er geen oplossing met spoed komt en er ook geen naam contactpersoon van de langer afdeling en telefoonnummer….plaats ik de opname op internet. Ook zal ik in het vervolg het conflict die zij maken erop ingaan. Ik accepteer de onrespectvol bejegening en bewust te laat vertrekken niet meer! Ik ga scheld ze vanaf nu uit en ik ga ze fysiek ook direct besschermen als ik me weer bedreigd voel.

Geef naam en telefoonnummer contactpersoon en ontsla die dikke gore hartpatiënt en controleer dat ze op tijd vertrekken. Dus officiele waarschuwingen uitdelen en controle dat op tijd vertrokken wordt. Anders gaat het op mijn manier!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Rajenna,Zoals aangegeven zijn we bezig met je melding en zoeken we dit op de vestiging uit. Het heeft geen zin om het opnieuw in te dienen. Wanneer wij reactie hebben zullen we namelijk jou een berichtje doen onder dit bericht.Met vriendelijke groet,Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Rajenna

10 maanden geleden - Er komt nooit een oplossing. Dit is weken al de hand.

Arriva

Heeft op 29 april 2020 om 08:23 geantwoord

Beste Rajenna,

Graag zouden we van jou de beelden krijgen die je hebt gemaakt volgens boven staand bericht.

Ook willen we je wijzen op je enorm grove taalgebruik. We willen je graag op weg helpen maar zulke klachten worden niet in behandeling genomen door de regio wanneer je onze medewerkers voor alles uitmaakt wat jij gedaan hebt.

Indien je je melding opnieuw wenst te maken op een respectvolle manier kun je dat doen via ons contactformulier:

https:www.arriva.nlcontactformulier.htm

Met daarbij je gemaakte filmpjes.

Groet,
Zoé

Heeft op 04 mei 2020 om 07:05 geantwoord

Lef haha! Schandalig! Nu pas erop reageren!!!!JULLIE HEBBEN TOT DE DAG VAN VANDAAG NIETS BETEKEND IN VERBETERING EN ONTWIKKELING EN KLANTENSERVICE EN JULLIE KWALITEIT TE WAARBORGEN!!!! Jullie moeten je schamen! Ik heb woede geuit via hier en nooit in de bijzijn of direct in gezicht van de laagopgeleide en zwakbegaafde personeel! Daarnaast hebben zij grove taalgebruik en respectloos gedrag vertoond. Wie is die regio manager? Is dat die dikke kale??? Opgerot met jullie!

Alle klachten die gemeld zijn door Rajenna