Klacht: voorlopige procesverbaal regeling getroffen als nog geen duidelijke antwoord !!!

op 27 februari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer / mevrouw ,

Op 24 januari heb van arriva voorlopige procesverbaal gekregen omdat ik niet in heb gecheckt tussen Emmen-zuid en Emmen vervolgens heb ik aan arriva conducteur uitgelegt dat ik heen weg tussen Emmen en Emmen zuid was in gechekt maar terug reis heb ik uitgecheckt plaats van in te checken maar iedergeval het mocht niet baten als nog zou ik voorlopige boete krijgen want ik kon 1 keer per jaar oproep daar op doen om die boete om te zetten naar geen boete omdat ik studenten ove kaart heb.
Ik zou alleen kopie van mijn ove kaart en boete opsturen naar arriva per post dat ik heb ik gedaan op 28-01-2013 naar ariva antwoord nummer 1004 8440 vb heerenveen, en op 24-01-2013 had ik digitaal klacht brief naar arivva geschreven, antwoord heb ik 05-02-2013 per mail gekregen en dat mijn klacht in behandeling is genomen en als advies kopie ove chipkaart op te sturen naar arivva heerenveen wat ik al gedaan heb ” de volgende dag 06-02-2013 heb ik brief van arriva gekregen met daar in een boete + administratie kosten
ik begrijp er niks van,vervolgens krijg ik van arriva op 21-02-2013 digitaal brief met daar in handelings maatregelen en ariva beleid, het zelfde verhaal wat de conductuur mij vertelde als nog geen duidelijk antwoord van arriva !!!

Ik ben einde raad heb procedure gevolgt, snap niet waarom het allemaal zo moet gaan dingen kunnen veel sneller en makkelijk gehandelt worden.

Hopelijk kunt u mijn mijn antwoord geven waar ik op recht heb, anders zou het moeten via Geschillen commissie Artikel 14 .

Hoog achtend ,

Ali

Als je de procedure volgt zou er niks fout horen te gaan, heb binnen 7 dagen brief en mail gestuurd als nog geen duidelijke antwoord .

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 10:08 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ali_wadani