Klacht: voor de zoveelste keer te laat

op 15 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag had ik de bus van Tilburg naar Goirle. Netjes op tijd kwam de bus aan op het busstation, maar wat er vervolgens gebeurde was te gek voor woorden.

Na 10! minuten stonden we nog steeds bij het busstation, terwijl de bus allang onderweg had moeten zijn. Na 10 minuten kwam de buschauffeur eindelijk opdagen. Geen excuses, niks maar wel een passagier afgesnauwd dat hij aan de kant moest gaan. Daarnaast reed de chauffeur vrij agressief, waardoor hij geregeld op de rem moest trappen..

Aangezien dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd en ik hier toch wel een beetje moe van word hoop ik dat dit snel zal gaan veranderen.

Het was de bus met nummer 775, lijn 2 naar Goirle via het ETZ Eisabeth.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als de bus wel gewoon volgens dienstregeling zal rijden. Mocht het om wat voor reden niet gebeuren, dat wij als passagiers worden ingelicht. Een excuses van de chauffeur is eigenlijk al een pré en zorgt er bij mij al voor dat ik het minder erg vind dat hij te laat is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 dagen geleden - Beste TessaVanA, Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in één van onze bussen. Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vindt. Zou je nog aan ons door kunnen geven wat de vertrektijd was van lijn 2? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht TessaVanA

7 dagen geleden - Beste Lina, De bus had om 15:36 moeten vertrekken vanaf het CS in Tilburg. Echter gebeurde dit pas 10 minuten later... Met vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 maart 2019 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste TessaVanA,

Bedankt voor je snelle reactie. Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren in lijn 2. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door TessaVanA