Klacht: Vervelende buschauffeur

op 02 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 2 december om 17:45 nam ik de bus (nummer 8733) vanaf Nieuw-Vennep richting Leiden. Ik stapte uit in Noordwijkerhout. Deze 40 minuten durende rit was erg vervelend. Het was spitsuur en de buschauffeur kon hier duidelijk niet tegen, want hij was constant hard aan het vloeken over de drukte en rode stoplichten die hij passeerde. Daarnaast was hij constant aan het toeteren naar auto’s die voor hem reden en reed hij veel te hard door bochten en hobbels waardoor de rit erg onrustig was. Ik reis al jaren dagelijks met de bus naar de Hogeschool, maar dit was wel erg vervelend. Ik spreek nu ook namens mijn medepassagiers die hier merkbaar ook last van hadden.

Ik hoop dat deze buschauffeur even terecht kan worden gewezen op het feit dat het nu eenmaal druk is op de weg tijdens spitsuren en hij de passagiers een naar gevoel geeft wanneer hij zich zo gedraagt tijdens de busreis.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 02 december 2019 om 19:17 geantwoord

Beste Mandy1212,

Wat jammer om te lezen dat je geen fijne reiservaring met één van onze chauffeurs hebt gehad. Wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij hebben jou reactie daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Jeltsje
Medewerker Arriva Klantenservice