Klacht: Vertrek tijden

op 07 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Woensdag 06-12-2017 stond ik bij de bushalte “bargefene” in bolsward. Op de 9292 app stond dat er om 09:59 een bus langs zou komen, maar dat was niet het geval. Ik stond er rond 09:45 dus het lijkt me heel vreemd als er daarvoor al die bus gekomen zou zijn. Hierdoor heb ik mijn vader gebeld om mij alsnog te moeten brengen naar school. Ook valt het mij op dat bussen vak te vroeg al vertrekken terwijl het niet gaat zoals op de aangegeven tijd. Dit betreurt mij heel erg. Ook s’ochtends vroeg gaan er extra bussen en dit staat ook niet aangegeven.

Dat het probleem opgelost wordt.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 dagen geleden - Beste SharinHendriks, Wat jammer om te lezen dat de bus die je verwachtte, niet kwam. Kun je me vertellen om welk lijnnummer het ging en in welke richting je wilde reizen? Met vriendelijke groet, Nina Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht SharinHendriks

3 dagen geleden - Het ging om de 99 harlingen naar heerenveen, ik moest naar sneek naar het antonius ziekenhuis. Ik hoop dat ik ervan uit kan gaan dat de bus volgende week woensdag wel om 09:59 er is. Hij veraanderde op het station zag ik toen ik in de auto zat. Met vriendelijke groet, Sharin Hendriks

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 december 2017 om 10:30 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling! Helaas kan ik tot 24 uur terug meekijken in de ritgegevens en daarom nu de oorzaak net niet meer achterhalen. Mocht het nogmaals voorkomen, neem dan direct even contact op zodat we het voor je uit kunnen zoeken.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SharinHendriks