Klacht: Vertraging

Talicha op 10 augustus 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

361/365

Bussen hebben altijd vertraging, komen vaak niet op dagen.

De buschauffeur 361 elke donderdag om 20:09 stopt niet bij de hoek ( rijd door via de snelweg ) en zegt dat hij niet bij de halte de hoek hoeft te stoppen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze buschauffeur zijn werk doet, en stopt bij de halte waar hij hoort te stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Talicha, Niet leuk om te lezen dat de buschauffeur van lijn 361 iedere donderdag om 20.09 uur de halte De Hoek voorbij rijdt zonder te stoppen en de chauffeur aangeeft dat hij niet bij deze halte hoeft te stoppen. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Ik zal je melding over de chauffeur voor je registreren zodat we hoor en wederhoor toe kunnen passen met de chauffeur. Uiteraard hoort lijn 361 ook te stoppen bij bushalte de Hoek. Mag ik hiervoor je persoonlijke gegevens gebruiken die je hier hebt ingevuld? Verder geef je aan dat de bussen altijd vertraging hebben. Zou je aan kunnen geven om welke buslijnen het precies gaat? wanneer je dit hebt ervaren, bij welke halte je stond te wachten, in welke plaats en in welke richting je wou reizen? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Talicha,

We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.
Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Talicha