Klacht: Vertraging

op 14 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was onderweg van Heerenveen naar Harlingen. Door vertraging heb ik helaas de bus gemist en ben ok gedwongen om terug naar drachten te gaan omdat ik de boot naar Terschelling niet meer kon halen.
Dit kost mij ongeveer 25 euro en ik kan morgen ochtend niet naar school.
Arriva geeft hier geen geld voor terug en dit vind ik echt absurd
De enige rede dat ik geld geef aan hun is om een boot te halen en dat lukte niet door hun fout.
Ik had de bus in joure nog kunnen halen als de buschauffeur de andere had willen oproepen maar dit had volgens hem geen zin

Eigenlijk helemaal niks
Ze doen echt niks goed

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 april 2019 om 19:59 geantwoord

Beste Ivodulac,

Wat jammer om te lezen dat je de boot miste door vertraging bij één van onze bussen.

We geven inderdaad geen vergoeding voor vertragingen met de bus in de regio Fryslân. Dit gaven we ook al eerder aan via Facebook.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Heeft op 15 april 2019 om 20:36 geantwoord

Er is geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door Ivodulac