Klacht: Verkeerd buskaartje. Extra vergoeding.

Ailem op 23 augustus 2023 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn met mijn gezin (5 personen) vanuit Leiden naar Zoetermeer gegaan. We vroegen de chauffeur om een ​​dagkart voor 5 personen. (10 euro) Maar de chauffeur zei dat het systeem voorbij was en gaf ons vijf aparte kaartjes. Wij betaalden 12,50 euro. Op de terugweg van Zoetemer naar Leiden hebben we weer de bus gepakt. We vroegen de chauffeur om een ​​dagkart. Hij gaf een dagkart van 9,95 euro. Als het dagkartsysteem doorgaat, waarom hebben ze ons dan gewone kaartjes gegeven? Wij betaalden een extra vergoeding. Ik heb de kaartjes nog.

Gewenste Oplossing:

Ik blijf in azc. Mijn financiële situatie is beperkt. Ik wil indien mogelijk een terugbetaling.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 augustus 2023 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ns heerst,

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Ailem

7 maanden geleden - Zararımı telafi ediniz. Benim zararımı karşılayın.

Ailem

Heeft op 29 augustus 2023 om 14:39 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zararımı telafi ediniz.Lütfen

Reactie van de melder van de klacht Ailem

7 maanden geleden - Benimle iletişime geçin.

Alle klachten die gemeld zijn door Ailem