Klacht: Verbaal en non-verbaal agressief gedrag van vrouwelijke busschauffeur

op 12 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Rond 15:00u ben ik door een vrouwelijke buschauffeur van uw bedrijf zeer agressief bejegend. Zij wees met haar vinger naar haar voorhoofd en kijkend naar mij. We reden elkaar tegemoet op de openbare weg bij het Cambium College te Zaktbommel. Toen wij naast elkaar stonden opende ik mijn raam om te vragen waarom ze naar haar voorhoofd wees.. ze tierde en raasde tegen mij dat ik uit Mn doppen moest kijken en niet daar moest rijden…. Ik vertelde haar dat ik op de openbare weg reed en hiervan gebruik mag maken. Ze was in mijn ogen erg boos en zeer onredelijk. Ik ben erg onder de indruk van dit gedrag van uw personeel. Het verbaast mij dat deze chauffeur zich zo liet gaan terwijl er in haar bus ( jonge ) scholieren zaten. Hoe kan dit zo? Heel graag hoor ik van u. Ik ben zee teleurgesteld hierover mede omdat mijn eigen kinderen geregeld door uw bedrijf vervoerd worden. Grt Geri Vissers

Graag ernstig met deze in mijn ogen gefrustreerde bestuurster in gesprek gaan en ervoor zorgen dat zij dit nooit meer doet!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Gerivissers,Wat jammer om te lezen! Klachten over onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Kan je mij ook nog vertellen wat het lijnnummer van deze bus was en in welke richting deze reed?Met vriendelijke groet, Frank Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Gerivissers

5 maanden geleden - Helaas kon ik dat niet zo snel zien omdat ik niet zelf in de bus zat. Het is de bus die om 15 u in Zaltbommel bij het Cambium College stopt. Wie weet kunt u dat dan in het schema terugzien? Er zat een vrouwelijke chauffeur in zoals ik al vertelde. Ik weet helaas niet welke buslijn dit was maar zoals ik zei hoop ik dat u dat terug kunt zien. ( de bus kan wellicht uit Andel gekomen zijn). Grt Geri

Arriva

Heeft op 12 juni 2019 om 22:34 geantwoord

Beste Gerivissers,

Bedankt voor de aanvulling. Ik zal je melding ook doorsturen naar de regio waar dit verder wordt uitgezocht en besproken met de betreffende medewerker. Wij passen hierbij hoor en wederhoor toe.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van deze ervaring. Excuses voor het ervaren ongemak!

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Gerivissers