Klacht: Veel meer geld kwijt na verdwijnen sterabonnement.

op 09 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze zoon van 14 had een sterabonnement van 70,80 voor het traject Zevenaar Doetinchem nu hebben we de altijd scholierenkorting aangevraagd op advies van Arriva.
Tot mijn verbazing ben ik nu een stuk duurder uit namelijk 137,30 dit is een verhoging van bijna 100% dit is inclusief de buurtbus. Volgende keer kan ik kiezen voor het altijd vrij voor 103,00 per maand maar dit is nog een stuk duurder. Afgelopen maandag geen korting gehad onze zoon wist niet dat de kaart eerst geactiveerd moest worden.

Gewenste Oplossing:

Zorg dat er weer trajectkaarten verkrijgbaar zijn.Ouders gaan nu zelf rijden een stuk goedkoper.
Bus vanaf Herwen rechtstreeks naar Doetinchem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aerdt63