Klacht: Vast tussen de deur

S.Kosters op 02 februari 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 17:18 wou ik uitstappen bij Sneek Busstation (bus vanuit Makkum naar Bolsward dacht ik). Gezien ik de trein altijd net haal, is het altijd een beetje haasten en probeer ik vroeg bij de deur te staan om dit te doen.
De bus stopt, ik wil eruit rennen om de trein te halen, en opeens doet de chauffeur de deuren dicht. Ik zat er tussen met mijn arm, welke ik los kon trekken en daarna mijn jas nog. Ik kijk naar de buschauffeur en deze lijkt zelfs te lachen.
Ik vind dit alles behalve grappig en zou graag weten hoe of wat. Dit lijkt mij namelijk niet de juiste werkwijze; het in gevaar brengen van reizigers.

Gewenste Oplossing:

Een waarschuwing aan de chauffeur zou genoeg moeten zijn.
Als de pijn erger word en ik beperkt word in mijn werk... dan moeten we verder kijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Hoi S.Kosters, Ai, niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in één van onze bussen. Begrijpelijk dat je daar een melding van maakt. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog het lijnnummer van de bus waarin dit is voorgevallen. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht S.Kosters

2 jaren geleden - Het was buslijn 98, vanuit Makkum.

Bericht van Arriva

2 jaren geleden - Ik ga je klacht intern doorsturen naar de manager van de chauffeur. Mag ik hiervoor de gegevens gebruiken die je hebt opgegeven in je Klacht.nl-account (e-mailadres en/of telefoonnummer)? Die gebruiken we om je klacht te registreren in ons klachtensysteem. Ik registreer je klacht in ons systeem en je krijgt dan per e-mail een reactie van ons. We gebruiken je gegevens alleen voor het behandelen van je klacht. Voor meer info over ons privacybeleid: arriva.nl/privacy Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 22:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste S.Kosters,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door S.Kosters