Klacht: Van de weggedrukt door n bus.

@j op 22 september 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Arriva ligt nu sinds iets meer als twee weken een klacht. In Groningen zijn we bijna verongelukt omdat een touringcar van Arriva met te hoge snelheid de rechterbaan invoegde, wij hem de ruimte gaven om de weg op te komen, hij ons tot over twee banen over de andere banen dwong. Waardoor wij hard op de stoeprand knalden. De chauffeur vond t nodig om te toeteren op ons bij de stoplichten en reed vervolgens door. Wij hebben alle gegevens doorgegeven aan Arriva incl kenteken en opschrift. Men doet hier niets mee. Doet niet de moeite om contact te leggen. Dat begrijp ik niet van een organisatie als Arriva.

Gewenste Oplossing:

T lijkt mij niet meer als fatsoenlijk om contact te leggen. Ik hoop dat de chauffeur is aangesproken op zijn gedrag. Hij is n gevaar op de weg.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 september 2020 om 20:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste @j,

Wat een nare ervaring.
Heb je een referentienummer van ons?

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

@j

Heeft op 22 september 2020 om 21:48 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Er is tot twee maal een melding gemaakt bij de helpdesk van Arriva. Men liet doorschemeren dat we niet hoefden te rekenen op n reactie van n verantwoordelijke. We hebben t kenteken en meer gegevens van deze bus. Blijkbaar worden we inderdaad niet benaderd behalve door de helpdesk. Betreft Arriva bus met opdruk Battle fields tours. Ik zal hier niet alle gegevens achterlaten. Of men zoekt in hun eigen dossier gebeurde zaterdag 12 sept. Of nemen contact op. Ik vraag me af of t ergens terecht komt. Op n haar na waren wij dodelijk verongelukt ...Gr

Reactie van de melder van de klacht @j

4 jaren geleden - Er is niets opgelost. Men legt op geen enkele manier contact. Enkel bericht van de helpdesk van Arriva. Daar hadden we reeds contact mee gelegd en kwamen daar niets verder mee. mvg

Reactie van de melder van de klacht @j

4 jaren geleden - Er is niets opgelost. mvg

Reactie van de melder van de klacht @j

4 jaren geleden - Er is geen oplossing geboden. mvg

Bericht van

4 jaren geleden - Beste @j, Als het goed is is er een melding aangemaakt in ons systeem, graag ontvangen we het referentienummer hiervan. Op jouw e-mailadres kan ik helaas niets vinden. Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht @j

4 jaren geleden - Arriva kan telefonisch contact opnemen met mij of per (mijn) e-mail adres. Dan geef ik ze gegevens zodat ze de melding kunnen opzoeken. Gaat om t email adres van mijn vriendin Mvg

Bericht van

4 jaren geleden - Beste @j, Zoals ik eerder aan gaf ontvangen we graag het referentienummer zodat we de melding erbij kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door @j