Klacht: Uitvallen treinen en pendeltrein maastricht randwieck

SuzanneA op 27 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind t niet erg dat er in t begin zaken niet lopen. Allesmoet opgestart worden en verdiend tijd.
Maar inmiddels ben ik t n beetje zat dat ik zoals vandaag weer telaat op mijn werk kom door wederom n uitgevallen trein.
Op deze manier ben ik al verplicht om elke dag n trein eerder te moeten nemen om op tijd op mijn werk te moeten zijn.
En ook de pendeltrein naar Maastricht Randwijck is verschrikkelijk…rennen om hem te halen en er dan niet meer inte passen omdat hij zo vol is dat er niemand meer bijpast…dus weer telaat op het werk.
Hoop dat jullie mijn frustratie begrijpen!

Met vriendelijke groet Suzanne

Gewenste Oplossing:

Eerder bekend maken uitvallen treinen
Meer wagons smorgens
Doorrijden naar Maastricht Randwieck zoals voorheen gebeurde

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 januari 2017 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo SuzanneA,

Uit jouw bericht begrijp ik dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de treinen in Limburg. Ik begrijpt je frustratie en we stellen het zeer op prijs dat je dit kenbaar maakt bij ons. De problemen met betrekking tot de dienstregeling in Limburg hebben onze hoogste prioriteit en we zijn hard bezig om de problemen op te lossen.

Ik heb helaas geen indicatie voor je van wanneer dit exact is maar ik stuur je melding door naar de regio zodat dit ook nog meegenomen kan worden in de evaluatie.

Ik wil je tenslotte onze oprechte excuus aanbieden voor je ervaren ongemak. Ik ga er vanuit dat je spoedig verbetering zult opmerken op jouw traject.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door