Klacht: uitval van busdienst 165 Kerkdriel naar Den Bosch.

B. van Rees op 18 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, betreft lijndienst Arriva 165 route Kerkdriel naar Den Bosch.
De bus van 08.55 uur op de door de weekse dagen is al diverse keren
niet gekomen bij de halte Ronde Morgen te Kerkdriel. De opvolgende bus kwam om 09.25 uur. Hierdoor is onze dochter steeds te laat op haar werk gekomen en heeft nu de laatste waarschuwing gekregen van haar werkgever. Wanneer dit leidt tot ontslag van onze dochter zal ik Arriva aansprakelijk stellen en een schadevergoeding eisen via onze advocaat. Hopelijk hoeft het niet zover te komen en lost Arriva dit probleem op.
Er staan tenslotte meerder mensen bij de halte ! Dit kan magkan toch ARRIVA !!!

Gewenste Oplossing:

Dat de bus gewoon op tijd komt zoals op de site en app staat vermeld.
Bij uitval dit aangeven op site of op de Arriva app!
En wanneer de tijden zijn veranderd dit ook aangeven op de site of app!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2018 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste B. van Rees,

In je klacht geeft je aan dat lijn 165 richting Den Bosch van 08.55 uur al diverse keren niet is geweest. Dit vinden wij erg jammer om te lezen en hiervoor bieden wij onze excuses aan.

We begrijpen dat het voor je dochter, en ander reizigers, erg frustrerend is als de bus niet komt. Je klacht sturen wij daarom door naar de uitvoerder van deze lijn zodat het verder uitgezocht en besproken kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,

Sietse
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door