Klacht: Uitstaphalte

Michael Aken, van op 07 december 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag was mn bus 3 min te laat aan de prins Hendrikstraat dus mn trein van 12:53 was krap omdat deze meestal aansluit met 2 min overstap tijd. De chauffeur deed ook geen moeite om de tijd in te halen terwijl er meerdere met deze trein mee moesten. Toen hij aangekomen op het station ook nog eens stapvoets het rondje rond ging naar de halte ipv te stoppen bij de uitstaphalte was dus 30 sec te laat bij de trein het rondje maakte net het verschil van niet halen Vd trein vreselijk irritant dat rondje rijden het kan 3 minuten schelen op de tijd om je trein te halen. Ziek hier aub een oplossing voor veel ergens bij de meeste reizigers. En niet logisch

Gewenste Oplossing:

Elke bus die rond moet rijden de uitstaphalte laten gebruiken deze was gewoon leeg dus kon hij makkelijk stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 januari 2022 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Blos,

Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Blos