Klacht: Treinen die niet rijden

op 21 november 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 20 november reden er geen treinen van Mtricht Randwijck naar Sittard. Er wordt niet tijdig op de site van Arriva aangegeven dat de treinen niet rijden. Ook wordt het niet tijdig op het perron aangegeven. Arriva geeft dit 2 minuten voor vertrek door. maar gisteravond wordt totaal niets aangegeven. Daar sta je dan op een godsverlaten station. Uiteindelijk 2 uur later thuis aangekomen.
Laat NS maar snel de diensten overnemen.
Ook weet Arriva niet wanner er spits is. Om 16.00 uur krijdt er maar 1 treinstel. Passagiers moeten staan. ASAP NS TERUG

Gewenste Oplossing:

Volgens dienstregeling rijden.
Borden op het scherm hangen op station Randwijck.
Het is iedere dag een verrassing....rijdt die wel of niet? Kom ik thuis of niet?
Op tijd aangeven als de treinen niet rijden.
Tijdens spits meerdere treinstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 december 2018 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste siapaxan,

Excuses voor de late reactie. Wij hebben je melding helaas niet opgemerkt. Ik kan me voorstellen dat je baalt als de trein niet rijdt. We doen er alles om volgens dienstregeling te rijden, maar dit lukt helaas niet altijd. Ik hoop dat je verbetering ervaart. Als dit niet zo horen we het graag van je.

Groet,

Sietse

Medewerker klantenservice Arriva

Heeft op 14 januari 2020 om 15:39 geantwoord

Nog altijd gebeurt dit. Arriva zal dit nooit oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door siapaxan