Klacht: Treindeuren blijven gesloten

Anjetta Hamstra op 09 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil uitstappen op het station in Feanwalden maar de deuren gaan niet open, terwijl mijn auto daar geparkeerd staat. Ik heb hierdoor vervoer moeten regelen om mijn auto op te halen. Ik vind dit echt heel vervelend en klantonvriendelijk.

Een financiële tegemoetkoming in de extra reiskosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Anjetta, Wat balen om te horen dat dit gebeurd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan daarom dit verder onderzoeken om te achterhalen wat hier gebeurd is. Om een case aan te maken, ontvangen we graag de volgende informatie: - Wanneer en hoe laat is dit gebeurd? - In welke richting reisde je? Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Anjetta Hamstra

1 jaar geleden - Beste Annie/klantenservice, Dit was vanmiddag (9 mei) in de sneltrein van Leeuwarden naar Groningen. De trein stopte om 16.25 in Feanwalden. Hij was vertrokken om 16.17 uur vanuit Leeuwarden. Ik zat in de voorste coupé.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:50 geantwoord

Beste Anjetta,

Onze excuses voor onze late reactie.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Je kunt hiervoor een geld terug verzoek indienen via ons contactformulier: arriva.nl/contact .

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva