Klacht: Treindeuren blijven gesloten

Anjetta Hamstra op 09 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil uitstappen op het station in Feanwalden maar de deuren gaan niet open, terwijl mijn auto daar geparkeerd staat. Ik heb hierdoor vervoer moeten regelen om mijn auto op te halen. Ik vind dit echt heel vervelend en klantonvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Een financiële tegemoetkoming in de extra reiskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Anjetta, Wat balen om te horen dat dit gebeurd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan daarom dit verder onderzoeken om te achterhalen wat hier gebeurd is. Om een case aan te maken, ontvangen we graag de volgende informatie: - Wanneer en hoe laat is dit gebeurd? - In welke richting reisde je? Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Anjetta Hamstra

1 jaar geleden - Beste Annie/klantenservice, Dit was vanmiddag (9 mei) in de sneltrein van Leeuwarden naar Groningen. De trein stopte om 16.25 in Feanwalden. Hij was vertrokken om 16.17 uur vanuit Leeuwarden. Ik zat in de voorste coupé.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anjetta,

Onze excuses voor onze late reactie.

Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Je kunt hiervoor een geld terug verzoek indienen via ons contactformulier: arriva.nl/contact .

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anjetta Hamstra