Klacht: Trein rijdt 1 minuut eerder weg na urenlange vertraging door noodweer!door noodweer!

65 daluren maandkaart op 20 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het was noodweer vanmiddag. Pas gaan rijden na 20 uur.
Problemen in de trein, deuren sloten niet, niks aan te doen natuurlijk.
Ik had al uur vertraging!
Komen we in Zutphen aan met NS sprinter vanaf Nijmegen.
Rijdt de trein naar Winterswijk 1 minuut te vroeg weg. Moest om 21.07 uur vertrekken. Wij waren met heel veel boze reizigers.
De volgende trein om 22.07 uur!!!
Kan ik compensatie krijgen in de kosten??
Heb een 65 daluren maandkaart.
Als ik fout incheck door te weinig tijd, moet ik ook extra kosten betalen.
Mijn kaartnummer is: 3528 0434 3655 0930
T.n.v. PDM Flipse-Martens
Geb 12- 12- 1954
Geldig tot: 05-11-2025
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groeten,
B
Nel Flipse-Martens
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Graag geld terug voor deze reis!
Alvast bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Klacht van 65 daluren maandkaart, Wat jammer om te lezen dat uw geplande reis op 20 mei 2022 niet naar verwachting is verlopen. We willen voor uw restitutieverzoek een melding aanmaken. Gaat u ermee akkoord dat we uw gegevens registreren in ons systeem? En kunt u uw IBAN nog aan ons doorgeven? Met vriendelijke groet, Anita Medewerker Arriva klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht 65 daluren maandkaart

1 jaar geleden - Dankjewel voor de reactie. Mijn I nummer is: NL 97RABO 0132568209

Reactie van de melder van de klacht 65 daluren maandkaart

1 jaar geleden - Dag Alvast bedankt! Ik hoop op een restitutie. Vriendelijke groeten, Nel Flipse-Martens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 65 daluren maandkaart,

Je klacht is inmiddels afgehandeld via ons klachtensysteem. We raden je aan om je IBAN te verwijderen van Klacht.nl om fraude te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door 65 daluren maandkaart