Klacht: Tijden van busreis

op 14 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis bijna elke dag met de buslijn 47 tussen Geldermalsen en Gorinchem. Toch heb ik zelden meegemaakt dat deze bus op tijd rijd zonder vertraging. Deze constante vertraging zorgt ervoor dat de aansluitingen tussen andere bussentreinen niet meer kloppen. Vroeger reden de bussen altijd om het half uur, maar sinds een aantal maanden in de middag alleen nog maar om het uur. Doordat ik niet beschik over een rijbewijs ben ik afhankelijk van deze bus om naar werk, school en stage te kunnen gaan. Daarvoor is het voor mij erg belangrijk dat deze busreis verbetert word qua tijden

Ik ben tevreden als de bussen op de goede tijd rijd en wanneer het teruggaat naar de oude regeling van een bus om het half uur inplaats van om het uur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Fluppie23,Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt met lijn 47. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt.Heb je voor mij een voorbeeld wanneer de bus te laat was? Graag ontvang ik een datum, halte waar je instapt, vertrektijd van de bus en wat je eindhalte is. Dan maak ik er een melding van in de regio.Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Fluppie23

4 maanden geleden - Vandaag was hij ook te laat. 14 mei 2019, instap halte was nieuwe steeg Herwijnen, om 14:53 was de bus bij de halte (normale tijd zou 14:46 zijn), eindhalte was Geldermalsen station

Arriva

Heeft op 14 mei 2019 om 22:43 geantwoord

Beste Fluppie23,

Bedankt voor je reactie.

Je melding geef ik intern door aan de desbetreffende vestiging in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en uitgezocht. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker