Klacht: Telaat

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een daily bus gebruiker waarmee ik naar mijn college reis en weer terug.
Maar voor de laatste 2 weken is de bus elke dag telaat geweest. En 4 minuten telaat maakt mij echt niks uit maar het gaat nu steeds over de 10 minuten. En ik vind dit niet acceptable want ik reken sochtends op deze bus, en als hij steeds zo te laat komt, kom ik in de problemen op school. En dan denk u misschien pak dan een bus eerder? Dat gaat niet! Want ik sta elke dag al om 06:30 op en als ik dan nog eerder moet opstaan word ik gek!

Dit gaat over bus 105, op hoogerheide richting bergen op zoom

Gewenste Oplossing:

4 minuten te laat mag nog maar over de 10 is over dreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen L.E.M.,
Jammer om te lezen dat de bus vaak te laat is, hiervoor onze excuses. Omdat we tijdens het uitvoeren van lijndienst geconfronteerd worden met allerlei onvoorziene, niet in te schatten zaken, zoals ongevallen, opstoppingen of omleidingen komt het meer dan eens voor dat we zowel te laat maar ook, en dat proberen we zoveel als mogelijk te voorkomen, te vroeg. Je klacht zal ik intern doorsturen zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Met vriendelijk groet,
^Klaske
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door L.E.M