Klacht: Te weinig bussen

IvanRooij op 09 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zag er al tegen op om ’s ochtends met de bus vanuit Heerlen station naar Zuyd Hogeschool te gaan. Voor de vakantie stonden we met honderden studenten te wachten op de 3 bussen die richting school gingen, wat er voorheen vij Veolia veel meer waren. Ik hoopte ontzettend dat er na de vakantie meer zouden rijden. Dit bleek helaas niet het geval. In de ochtendspits moest er weer bijgesprongen worden met oude Veolia bussen en vlak daarna, rond half 11, werd er gedacht dat dit niet meer nodig was. Wel dus, want weer stond de halte bomvol met studenten die allemaal in 1 bus gepropt moesten worden. De helft kon niet mee. Wat is er gebeurt met de 120 lijn van Veolia, de lijn die exclusief naar Zuyd reedt? Dat werkte perfect?! Nu moeten we ons maar erbij proppen bij bussen die vanuit een dorp komen! Ik vind het schandalig dat een regeling die perfect werkte zo ontwricht kan worden.

Gewenste Oplossing:

Als er een soortgelijke lijn komt als de voormalige 120 lijn van Veolia, een bus die alleen van en naar Zuyd Hogeschool te Heerlen rijdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 januari 2017 om 06:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat je hier niet vrolijk van wordt. Ik stuur je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio, zodat deze naar de materieelinzet van deze lijn in de ochtenduren kijkt. Tevens stuur ik je klacht door naar onze vervoerskundige in de regio zodat dit meegaat in de evaluatie van de dienstregeling. Hopelijk ervaar je snel verbetering!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door