Klacht: Te laat

op 05 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buslijn 105 komt morgens altijd 10 min te laat waar daar ik te laat op me werk kom vervolgens kijkt meneer de buschauffeur nog even op zijn telefoon en zijn we een kwartier veder dit is voor mij erg vervelend vooral omdat ik een vitaal beroep heb

Gewenste Oplossing:

Als de bus bij de juister tijd gereed staat en ik niet moet wachten 10 min

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Mariekje2.0,Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent over lijn 105.Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en uitstaphalte?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Mariekje2.0

3 weken geleden - Station bergen op zoom vertrek tijd 6:23 lijnnummer 105Uitstaphalte duinstraat Hoogerheide

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Mariekje2.0,Dank je wel! Heb je voor ons een recent voorbeeld? Wanneer is dit voor het laatst met deze bus gebeurd?Mogen we het e-mailadres en de naam die je hebt opgegeven op Klacht.nl verwerken in ons systeem voor de afhandeling van je klacht? Die gebruiken we om je een antwoord te sturen. Ik registreer je klacht in ons systeem en je krijgt dan per e-mail antwoord van ons. We gebruiken je e-mailadres alleen voor het behandelen van je klacht. Voor meer info over ons privacybeleid: www.arriva.nlprivacyMet vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 mei 2020 om 22:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mariekje2.0,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 5 mei 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mariekje2.0