Klacht: Te laat

op 03 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke ochtend komt bus 21 te laat bij busstation Heerenveen waardoor ik elke dag de trein mis. Ik zou de trein ruim optijd kunnen halen maar de bus heeft elke ochtend ongeveer een vertraging van 8 minuten

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bus een keer om de goede tijd aan komt en ik gwn optijd naar school kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Aimeebul,Dat klinkt niet goed. Bij welke halte stap je in de bus van lijn 21 en op welk tijdstip? Wanneer heb je dit voor het laatst meegemaakt?Met vriendelijke groet,Jan Medewerker Arriva Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 december 2019 om 20:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aimeebul,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 3 december 2019.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Fijne feestdagen en een fijne jaarwisseling!

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aimeebul