Klacht: Te laat

op 13 september 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in een dorp, Zoeterwoude-Rijndijk en daarom komt de bus ongeveer om de half uur. Het is best vaak overkomen dat hij veel te laat, of helemaal niet komt. Ik snap dat het misschien niet altijd geholpen kan worden, maar zet op zijn minst nog een bus in. Ik ga altijd vroeg van te voren mijn huis uit om op tijd voor schoolwerk te komen, maar door de bus ben ik heel vaak alsnog te laat gekomen.

Als er nog een bus wordt ingezet, het liefst om de kwartier.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2019 om 13:08 geantwoord

Beste Bzjabakaba,

Je geeft aan dat de bus regelmatig te laat is of helemaal niet bij de halte komt.

Wij doen ons best om rituitval en vertragingen te voorkomen. Helaas blijven er onverwachte omstandigheden die ervoor zorgen dat wij niet altijd volgens de dienstregeling kunnen rijden. Dit is voor ons ook overmacht. Wij vinden het vervelend te vernemen dat je hiervan hinder hebt ondervonden. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bzjabakaba