Klacht: Te laat

op 12 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend moest ik met de bus richting Sittard. Ik stap op bij de maastrichterstraat op lijn 56, waarna ik vervolgens zou moeten overstappen op lijn 36 richting Sittard.

Lijn 56 kwam twee minuten te laat, wat dus zou betekenen dat ik mijn overstap zou missen. Om deze reden had ik netjes aan meneer gevraagd of hij de bus 36 even wilde laten wachten, zodat ik mijn overstap niet zou missen.

Meneer zegt hierop: “Is goed”, maar doet vervolgens niks… wederom heb ik hierdoor mijn aansluiting gemist. Is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik vind dit erg teleurstellend.

Wanneer mijn bus op tijd komt...

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 februari 2020 om 13:47 geantwoord

Beste Marenlutgens,

Je geeft aan dat de chauffeur van lijn 56 geen contact opnam met de chauffeur van de aansluitende bus om te wachtten op de overstappers.

Wij verwachten van onze chauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Je reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en besproken met de chauffeur. Wij vinden het vervelend te vernemen dat je hiervan hinder hebt ondervonden en de aansluiting miste. Hiervoor bieden wij excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S`

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marenlutgens