Klacht: storing

op 09 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

steeds vaker is er een trein storing tussen nijmegen-roermomd zodat ik niet naar mijn werk kan komen, dus kan ik weer uren inleveren.

als de trein zonder storin rijd.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 november 2019 om 14:18 geantwoord

Beste schummi55,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze treinen. Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt.

Op dit traject rijden dieseltreinen en het traject bestaat deels uit enkelspoor. Dat zorgt ervoor dat storingen aan materieel of infra en vertragingen direct grote gevolgen hebben. Het voorkomen van storingen en vertragingen heeft de grootste aandacht maar lukt niet altijd. Op de lijn wordt in de drukke spitsperiode al het beschikbare materieel ingezet. Helaas hebben we op het traject ook nogal eens last van infrastoringen. ProRail is dan verantwoordelijk voor het snel realiseren van een oplossing. Onze opdrachtgever is bezig met het op termijn robuuster maken van dit traject.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva