Klacht: sterabonement

op 07 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik bn al een week bezig om een regioster abonement te bestellen….en het lukt me niet…..de datum van bestelling geeft aan dat de datum van de kaart maximaal 31-12-2012- mag zijn …dit kan en klopt niet…ik kan gewoonweg geen een kaart bestellen…als ik bel wordt na 15 minuten elke keer de verbinding verbroken…tis te gek voor woorden….per dag kost me dit 12 euro….een maand abonement kost 73 euro…..mijn zoon reist van sappemeer oost naar groningen en dan met de bus naar school..de eerste keer dat ik belde werd me verteld dat dat abonement niet meer bestaat…ga ik naar de site adviseren ze regiosterabonnement..op 1 juli gaat die pas weg….

een abonement per vandaag...

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:20 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door janet norder