Klacht: Steeds telaat

op 06 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 28 naar heerenveen van 6.51 vertrekt standaard 4 tot 7 minuten te laat terwijl de chauffeur al in de Bus zit of uit het kantine hok komt lopen met koffie je kunt dit allemaal zien. Hier door ik dus vaak te laat ben. Erg vervelend en onnodig.

Als de bus optijd vertrekt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste 1901130900,Wat jammer om te lezen dat de bus standaard 4 tot 7 minuten te laat vertrekt. Ik zie dat de bus vanochtend 6 minuten te laat was. Dat is niet de bedoeling. Ik wil je klacht graag registreren in ons systeem, maar daarvoor moet ik wel enkele gegevens noteren zoals je naam en emailadres. Vind je dat goed? Als je dat niet liever niet wil kunnen we ook een algemene melding maken richting de chauffeurs.Groet, SietseMedewerker klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht 1901130900

3 weken geleden - Ik vind het goed dat u mijn gegevens registreerd.puck_bakker@msn.com dit is ook mijn volledige naam.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 mei 2020 om 18:21 geantwoord

Beste 1901130900,

Dankjewel voor je aanvullende gegevens. Ik heb deze in ons systeem ingevoerd en je hebt hiervan een ontvangstbevestiging gekregen. Je ontvangt een inhoudelijke reactie binnen 10 werkdagen per e-mail.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Gerard
Medewerker Klantenservice Arriva