Klacht: Standaard reactie….

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderwerp: Behandeling van uw klacht
Onze referentie: KLS A.S. 489416

Beste mevrouw Swagers,

Op 1 maart 2019 ontvingen wij uw klacht. Hieronder leest u onze reactie.

U geeft aan dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de betreffende vestiging met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Helaas blijven er onverwachte omstandigheden bijvoorbeeld file of ongeval die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden. Het spijt ons dat uw geplande reis niet naar verwachting verliep. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.

Heeft u nog vragen? bLA, BLA, BLA…

Met vriendelijke groet,
Lisa Luyke
Manager Klantenservice

Heel fijn, zo’n standaard antwoord! NOT!
Is mijn klacht überhaupt wel gelezen door Arriva??
Want er was absoluut geen sprake van een ongeval, file of ‘onvoorziene omstandigheid!’ !! Vertrek was v.a. Leiden CS!!
(Dus na de koffie-pauze o.i.d.!!)

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie krijg op en de oorzaak van MIJN klacht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nagiha,

Jammer om te lezen dat je het niet eens bent met de reactie die je hebt ontvangen. Ik adviseer je om het contact formulier nogmaals in te vullen en je referentie daarbij vermelden.
Mijn collega zal dit dan weer opnieuw in behandeling gaan nemen.

Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
^Klaske
Medewerker Klantenservice Arriva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nagiha