Klacht: Snelheid van de bussen

op 18 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste
ik wil hierbij een klacht doorgeven omdat er hier in de straat Europalaan Oost in Herkenbosch absurt hard gereden wordt door jullie bussen .
hier is een schoolzone en 30 km tevens zijn er straten van rs die voorrang hebben .
jullie schauffeurs rijden ook hier gewoon door ach ja groot en hoog dan stoppen de personenautos wel denken ze hier gebeuren iedere dag bijna ongelukken en laats was er een ongeluk met een bus die geen voorrang verleende.

graag zou ik zien dat de schauffeurs met de bussen zich ook aan de snelheid hielden anders ben ik genoodzaak om de gemeente in te schakelen .

mvg Corné Dahmen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 maart 2020 om 12:04 geantwoord

Beste Corne190163,

In je klacht geef je aan dat onze bussen met te hoge snelheid door de Europalaan Oost in Herkenbosch rijden. Dat vinden wij erg jammer om te lezen. De veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers staat bij ons op de eerste plaats!

Wanneer je dit blijft ervaren ontvangen wij graag aanvullende informatie zoals het lijnnummer, tijdstip en de richting van de bus.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Groet, Sietse
Medewerker klantenservice Arriva