Klacht: Reis tussen Heerlen en Maastricht

op 07 december 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf 9 december gaat de nieuwe dienstregeling in en hierbij rijdt de sneltrein tussen Heerlen en Maastricht nog maar 1x per uur. Hierdoor ben ik elke dag een dik half uur later op mijn werk en ook later thuis. Dit kost mij één uur extra reistijd per dag en één half uur langer werken waardoor ik uiteindelijk 1,5 later thuis ben dan normaal. Daarnaast zie ik het nut niet in van de frequentie van de sneltrein terug te brengen, het traject Heerlen – Maastricht en vice verse is een druk traject. Door de hoeveelheid treinreizen terug te brengen wordt het traject er voor niemand beter van.

Als de frequentie van de treinritten tussen Heerlen en Maastricht blijft zoals het is.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 december 2018 om 15:46 geantwoord

Hallo xSusannn,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met je reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xSusannn