Klacht: Q-liner 315 Lemmer naar Heerenveen

op 13 september 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf het begin van het schooljaar is deze bus steeds te vol. Er worden extra spitsbussen ingezet tussen Heerenveen en Groningen, terwijl dit juist tussen Lemmer en Heerenveen moet gebeuren. In Heerenveen stappen namelijk de meeste reizigers uit. De Q-liner laat in Lemmer minstens 15 mensen staan, omdat de bus al te vol is. Hierdoor kom ik en heel veel andere reizigers vaak te laat op hun werkschool en zo missen we een goede start van het jaar.

Ik ben pas tevreden als ik er van uit kan gaan dat ik elke dag gewoon met de bus kan gaan, op het tijdstip dat mij schikt. En niet rekening hoef te houden met het feit dat ik misschien een halfuur tot een uur moet gaan wachten.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 september 2019 om 18:31 geantwoord

Beste adgraaf,

We zijn op de hoogte van de drukte. Lemmer - Heerenveen heeft nu onze aandacht en daar zullen in de spits extra bussen rijden. Zo rijden er straks elke 15 minuten bussen. Let op, wel in de spits. Niet erbuiten.

Excuses voor het ongemak tot nu toe.

Zoé
Medewerker Klantenservice

Heeft op 13 september 2019 om 18:36 geantwoord

Mag ik vragen vanaf wanneer deze worden ingezet. Ben in de afgelopen twee weken al 5x te laat geweest. Dus ik zou het erg o prijs stellen als dit z.s.m. wordt geregeld!

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Dat mag zeker. Ik begreep dat dit vanaf aankomende maandag is.Groet, Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door adgraaf