Klacht: Overstappen

op 10 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn vriendin en ik wilden naar de binnenstad van Groningen. We stapten in bij de euroborg. We moesten van de chauffeur overstappen bij het Umcg op de bus naar de binnenstad. We kochten een kaartje van 2,50€. Bij het Umcg stapten we in de bus naar de stad. We moesten een kaartje kopen kopen van 2,50. De terugweg stapten we in de stad. We vroegen de chauffeur of hij in 1x naar de euroborg zou gaan, dit was volgens hem niet het geval. We moesten overstappen bij het Umcg en dan de bus nemen naar de euroborg. Weer een kaartje gekocht van 2,50€. De andere kaarten waren maar een uur geldig. De chauffeur begon te rijden. We konden volgens een medepassagier blijven zitten tot de ikea. Dit ook gedaan. We zijn bij de ikea uitgestapt. Achteraf gebleken reed de chauffeur wel degelijk naar de euroborg. We hebben dus voor 20,00€ aan buskaartjes gekocht terwijl dit niet nodig hoefde te zijn.

Als de bus normaal naar zijn bestemming rijd. En niet via omwegen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 augustus 2018 om 20:35 geantwoord

Beste Dunyah,

Niet leuk dat je deze ervaring hebt gehad vandaag. Begrijpelijk dat je baalt.

Je hebt je klacht nu doorgegeven aan Arriva, maar de bussen in Groningen worden gereden door Qbuzz. Ik adviseer je dan ook om contact op te nemen met Qbuzz hierover. Ik stuur je een link mee naar de contactpagina van Qbuzz https:www.qbuzz.nlgdservice-contactcontact

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Dunyah