Klacht: Overstap weigering

Tashunka op 10 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus had vertraging en zou om 14:10 weg zijn gegaan richting Bolsward maar hij kwam 7 minuten later dus ik had gevraagd om mijn overstap vast te houden want anders zou ik hem niet halen… maar dat werd geweigerd. Ik zag later een sticker in de bus voor als er vertraging is overstappers dat kunnen melden bij de buschauffeur. Daar had ik dus niks aan…
Uiteindelijk kwam ik daar 1 minuut later dan mijn overstap dus zoveel moeite was het dus niet om de bus even te laten wachten!!
Hiervoor ben ik voor de derde keer te laat op mijn werk gekomen!

Gewenste Oplossing:

Dat bussen optijd komen zoals gepland staat op het schema of als er uitzonderingen zijn dat ze daar oplossingen voor zoeken als het wat uitloopt voor de overstappers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 juli 2018 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Adwyne de Jong,

Ik begrijp uit je klacht dat je bus te laat was en je hierdoor je overstap niet zou halen. Je hebt dit ook aangegeven in de bus maar die wilde als het ik goed begrijp geen contact opnemen met de andere bus. Je was zelf uiteindelijk maar een minuut later. Hierdoor was je voor de derde keer te laat op het werk. Dat is erg vervelend! Ik ga dit melden in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door