Klacht: Overstap

op 12 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Met de nieuwe dienstregeling kan ik nu vaak 2 treinen pakken die aansluiten op bus 17. Alleen de aansluiting gaat pas in vanaf 11 uur. Als ik eerder de bus wil hebben sluit die op 3 minuten na niet aan op de trein.

Laat ook in de ochtend de bus aansluiten met de trein.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 februari 2020 om 14:09 geantwoord

Beste Spin19,

Je geeft aan dat je niet tevreden bent over de nieuwe dienstregeling van lijn 17 omdat deze laat in de ochtend niet goed aansluit met de trein.

Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice