Klacht: Over de chauffeur

op 08 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus chauffeur wou bijna door rijden en ik kom de bus in zegt die ik sta achter de andere bussen dus ik wacht netjes dat die andere bussen weg rijden dan kan hij waar ik op stap heen rijden en zegt die ja maar ik sta daar te wachten vet boos ik zij heel normaal nou sorry hoor en toen ben ik gaan zitten

Als de buschauffeur netjes de passagiers begroet en niet op een boos manier

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Nickheide,Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Begrijpelijk dat je baalt.Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik iets meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog aan ons door kunnen geven? - Lijnnummer van de bus? - Instaphalte? - Vertrektijd? - Plaats van instappen? - In welke richting reed de bus?Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Arriva

Heeft op 08 december 2019 om 11:06 geantwoord

Beste Nick,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 8 november 2019.
Daarom sluiten we deze klacht af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nickheide