Klacht: Ov kaart opwaarderen

op 01 mei 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al vier keer geprobeerd om mijn bestelling op te halen zodat ik mijn ov kaart kan opwaarderen. Maar vier keer was telkens het apparaat buiten werking
Dit betreft de bus lijn 4 in Tilburg.

Wanneer het apparaat weer werkt in de bus

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Agaath01, Je geeft aan dat je meerdere keren hebt geprobeerd om je bestelling op te halen en dat dit mislukt is. Dat is jammer om te horen en niet de bedoeling. We ontvangen daarom graag de exacte tijdstippen en data dat dit voorgekomen is, zodat we kunnen uitzoeken om welke bus het precies gaat. Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Agaath01

2 weken geleden - Hoi Annie, Het was de bus van half 3 vanaf station Tilburg op 1 mei. De rest van de bussen weet ik niet meer hoelaat dat het was. Groetjes, Agaath

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Agaath01, Dank voor je reactie. Er rijden twee bussen rond die tijd vanaf Centraal Station in Tilburg, een om 14.21 uur en een om 14.36 uur. Weet je toevallig nog om welke bus het gaat? Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Agaath01

2 weken geleden - Van 14.36

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 mei 2021 om 21:55 geantwoord

Beste Agaath01,

Dank voor de verduidelijking! Ik heb je melding doorgestuurd naar de betreffende afdeling, zodat dit probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden. Excuses voor het ongemak, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je al meerdere keren last hebt van een defecte automaat waardoor je je bestelling niet kon ophalen.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice