Klacht: Onvriendelijke buschauffeur

op 29 april 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 29-04 om 15:40 uur bus 66 gepakt vanuit Venlo station. Bij bushalte Ziekenhuis Viecuri wilde een (al wat oudere) mevrouw instappen. Ze had alleen perongelijk het verkeerde pasje in haar handen. In de bus wilde ze rustig het goede pasje pakken maar hier had de buschauffeur niet eventjes het geduld voor. Hij stuurde de mevrouw de bus uit waardoor ze een uur moest wachten op de eerstvolgende. Erg onvriendelijk van de buschauffeur en zielig voor de mevrouw!!

Als de buschauffeur beter nadenkt over hoe hij met mensen omgaat!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 april 2021 om 23:05 geantwoord

Beste Klacht van Buspassagiers,

Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in lijn 66 vanuit Venlo.
Begrijpelijk dat je daar een melding van maakt. Het is inderdaad niet echt servicegericht om mevrouw uit de bus te zetten.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Je reactie is daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Buspassagiers