Mijn Klacht:
We, ik,mijn moeder en mijn 2 kleine kinderen van 1 en 3, werden verzocht om maar een trein later te pakken. We stapten voorin in, de conductrice wees ons erop dat het achterin het beste was om met kinderwagen in te stappen. We liepen naar achter maar onzeker over welke coupe en vertrektijd stapten we de ene_laatste ( zeer rustige coupe’s) in. De conductrice stapte meteen op ons af en zei zeer dringend dat ze het toch over de laatste coupe had?! We gaven aan waarom we hierin waren gegaan en vroegen of het niet mocht. Nee het was niet verboden, maar we moesten toch wel echt nu naar achteren. Terwijl we dus al een tafeltje hadden en zaten. We vonden het een vreemde gang van zaken en dit las blijkbaar van ons gezicht af want als klap op de vuurpijl zei ze dat we maar een trein later moesten pakken. Terwijl deze trein zga leeg was. Deze mevrouw was zo zwaar geirriteerd in haar toon, blik en reacties dat we niks anders kunnen besluiten tot een klacht
Gewenste Oplossing:
Als er met respect en fatsoen met je, als betalende klant, om word gegaan door het personeel
