Klacht: Onbeschofte chauffeur

op 19 augustus 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag Rond 19 uur 19 augustus 2019 wilde mijn 16 jarige dochter met de bus nr 365 naar station schiphol.

De chauffeur kwam aanrijden en hield de deur dicht, waarop mijn dochter een gebaar maakte dat ze mee wilde rijden. Hij ging vanaf weg restaurant richting leiden sassenheim.

De chauffeur deed de deur open en begon keihard tegen mijn dochter te schelden , dat ze haar hand had moeten opsteken als je met de bus mee wilt, en je staat ook nog aan de verkeerde kant ,schreeuwde hij.

Ik vind dit echt belachelijk dat zo,n chauffeur zo tekeer gaat tegen een meisje van 16 en wil ook dat deze man op zijn donder krijgt waar haalt hij het lef vandaan, om mijn dochter zo te behandelen.

Ik ben pas tevreden als deze Chauffeur zijn excuses aanbied tegen mijn dochter

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 augustus 2019 om 21:35 geantwoord

Beste Menno,

Wat jammer om te lezen dat je dochter dit heeft ervaren.

Klachten over het gedrag van onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Je klacht heb ik daarom doorgestuurd naar de vestiging in de regio, waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.

Gerard
Mederwerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Menfisch