Klacht: Onbeschofte buschauffeur die me blauwe plek bezorgd heeft

ingen_housz op 27 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdagavond 20.30 heb ik de Arriva bus 3 vanaf de markt genomen, ik moest een flinke sprint hiervoor trekken maar haalde hem net als laatste persoon. Ik draaide me om om te gaan zitten (in een van de voorste stoelen) toen de buschauffeur hard optrok, waardoor ik heel hard tegen de punt van de stoelleuning kwam met mijn bovenbeen. Ik vertrok van de pijn, andere reizigers hebben me nog gevraagd of het wel met me ging. Bij het uitstappen ben ik op de chauffeur afgestapt en hem gevraagd om de volgende keer niet zo hard op te trekken, want dit wordt een flinke blauwe plek. Ik kreeg als antwoord: “dan moet je maar fatsoen leren”. Ik wist niet wat ik hoorde!! Vervolgens zegt hij op arrogante toon dat “iedereen heeft wat gezegd bij het in de bus stappen, alleen jij niet. Ik heb erop gelet. Jij hebt geen fatsoen.”
Ik ben witheet en compleet verbouwereerd uitgestapt. Ten eerste omdat hij me bewust heeft laten vallen op die stoelleuning, ten tweede omdat hij me vervolgens me zo gekleineerd heeft en ten derde omdat hij me steevast “je” bleef noemen. Ik ben 42 jaar, geen puber.
Ik weet niet of deze “fatsoenlijke” chauffeur op de hoogte is dat de helft van de reizigers geen gedag zegt bij het instappen, en de helft van de chauffeurs geen gedag zegt indien de reiziger wel wat zegt. Als hij iedereen fysiek verwondt die geen gedag zegt, dan heeft hij er een dagtaak aan. En belandt hij in de gevangenis wegens mishandeling.

Gewenste Oplossing:

Excuses!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 januari 2017 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Jammer om te lezen dat je geen prettige reiservaring hebt gehad. Ik stuur je verhaal door naar de teammanager in de regio zodat dit met de betreffende chauffeur besproken wordt en ook zijn kant van het verhaal gehoord wordt. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door