Klacht: Onbeschofte bus chauffeur

op 14 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit momenteel in bus 401 richting Breda, de bus vertol om 14:48 van Utrecht centraal. Ik stond rustig te wachten op Utrecht tot we de bus in mochten met een zakje waar eten in zat. Deze mocht ik niet mee de bus in nemen van de bus chauffeur, ook niet toen in het zakje mijn tas wou doen. Ik moest hem maar weg gooien anders mocht ik niet mee. ( de bus chauffeur wist niet eens wat er in de tas zat.) De bus gaat maar 1 keer per uur dus ik kon ook niet op een volgende bus wachten.
Ik heb alles moeten weggooien en bus de bus binnen gegaan en rustig gaan zitten. Ook heb ik expressie niets tegen de bus chauffeur gezegd omdat ik hem enorm naar vond. Deze meneer heeft vervolgens door de hele bus lopen schreeuwen dat het vies was om eten mee te nemen, dat het stinkt, dat het aso is etc. Ik heb me niet laten kennen en ben hier ook veder niet op in gegaan. Maar ik vond het wel een buiten gewoon onbeschofte reactie omdat ik met een zakje eten op de bus in wou.

Ik zou graag willen dat deze bus chauffeur een waarschuwing krijgt voor zijn gedrag, en een vergoeding voor het eten dat ik moest weggooien en niet eens in een andere tas mocht opslaan tijdens de reis om later nog te nuttigen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juli 2019 om 15:30 geantwoord

Beste Jadenadine,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Frank
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jadenadine