Klacht: Niet ontvangen reisproduct

Peter Spa op 02 juli 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Daluren abonnement gekocht maar is nooit op mijn kaart geladen, Arriva zegt na 2 weken na aanschaf van reisproduct een mail te hebben verstuurd maar dit is aantoonbaar onjuist. Ze kan echter niets voor mij doen omdat ik het fout gedaan zou hebben. Echter voor de mensen bij wie het koppelen aan reisproduct en kaart op het station bij de automaat niet is gelukt wordt na twee weken een mail met waaarschuwing verstuurd die ik dus niet heb ontvangen waardoor ik voor een half jaar korting heb betaald maar NIETS heb ontvangen.

En de medewerkster van Arriva aan de telefoon komt tot mijn grote frustratie en irritatie niet verder dan telkens herhalen; hierin kan ik helaas niets voor U betekenen.

Vreselijke service dit.

Ik wil de korting waarvoor ik betaald heb. Of eventueel de kosten van het reisproduct terug maar deze heb ik natuurlijk niet voor niets gekocht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 juli 2022 om 08:18 geantwoord

Beste Peter Spa,

Wat jammer om te lezen dat je je abonnement niet op de kaart hebt geladen en hierdoor geen gebruik kon maken van de korting. Als je via onze webshop een reisproduct of een abonnement bestelt, dan staat het product nog niet op de kaart en kun je er nog niet mee reizen. Je kunt het product afhalen bij een blauwe afhaalautomaat in onze bussen op bij een ander ophaalpunt bij je in de buurt. Dit staat ook in de e-mail aangegeven welke automatisch wordt verzonden nadat je de bestelling heeft geplaatst. Wij hebben dit voor je gecontroleerd en deze mail is ook verzonden. Officieel is de klant zelf verantwoordelijk voor het ophalen van zijn bestelling. Als dit niet wordt gedaan kan Arriva hier niet aansprakelijk voor worden gesteld. Omdat je niet via een officieel Arriva kanaal reageert en wij willen kijken of er misschien nog iets mogelijk is, adviseren wij je om een reactie in te dienen via onze website https://contact.arriva.nl/contactformulier/. Wel laten wij je nadrukkelijk weten dat dit geen toezegging is voor restitutie maar dat we graag willen kijken of we nog iets voor je kunnen doen.

Jeltsje
Medewerker Arriva Klantenservice