Klacht: niet aardige buschauffuer

melaniedevlugt op 18 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat 18-1-2017 in bus 9211 en had mijn warme koffie mee genomen in de bus, om op te warmen door de kou, dit hoe ik elke morgen zo omdat ik bijna 45min moet reizen en ik last heb van wachenziek en een schommelende suiker, dus drink ik koffie zodat ik me niet ziek voel, ik heb gezet tegen de chauffeur dat mn koffie op de helft opwas , en toch moest het weg, en daarna dronk de chauffeur zelf nog wel drinken ik vind dit niet kunnen koop ik koffie en moet ik het weg gooien terwijl dit nooit hoeft, slechte zaak, ook valt me mij op dat de chauffeur onvriendelijk zijn en niet groeten naar de reizigers of zelfs schelden achter het stuur. Ik vind dit niet fijn,.

Geen prettig reis dus vandaag, jammer.

Gewenste Oplossing:

Als de bussen optijd zijn en vrolijke buschauffeur :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 januari 2017 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Melanie,

Wel of geen koffie mee in de bus blijft een lastige discussie omdat de regels hier niet heel erg duidelijk over zijn. Officieel mogen er geen sterk geurende dranken mee de bus in, maar de ervaring leert dat de ene chauffeur hier coulanter mee omgaat dan de andere.

Verder geef je aan dat jij je niet welkom/prettig voelt in de bussen doordat chauffeurs zich niet vriendelijk en open op zouden stellen. Ik maak daarom een algemene melding richting de teammanager in de regio hierover zodat hij dit intern met de chauffeurs kan bespreken.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door