Klacht: Mishandeling door Arriva personeel

op 23 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb enkele weken terug een klacht geplaatst over het feit dat ik na jaren nog geen reactie heb op het contactformulier op de arriva website.

Ik ben namelijk ernstig mishandeld door een medewerker bij de kiosk in Groningen, uw organisatie heeft mij ook voor de rechter gedaagd. Aangezien ik het slachtoffer was, en er camerabeelden van het hele incident zijn gemaakt, was dit nogal een kansloze actie van Arriva, aldus de rechter, die mij op alle punten vrij pleitte.

Er is inmiddels aangifte gedaan tegen de bewuste medewerker.

De klacht over de mishandeling (referentienummer 60389) is nooit in behandeling genomen en de klacht waar ik oorspronkelijk over kan klagen voor dat ik kort en klein werd geslagen is ook nog niet in behandeling genomen.

Ook zijn verschillende klachten op klacht.nl verwijderd of op opgelost gezet zonder dat hier een oplossing voor kwam.

Volgens medewerkers van klacht.nl is mijn account verwijderd omdat ik persoonsgegevens had gebruikt.

Dit is deels correct, ik dacht behulpzaam te zijn en een lijst medewerkers te noemen die mij meermaals in het verleden toezeggingen hebben gedaan.

Echter waarin geen persoonsgegevens stonden zijn verwijderd, dit wordt uiteraard niet gewaardeerd door mijzelf of door klacht.nl.
Nogmaals, u mag geen berichten verwijderen, dit zou kunnen leiden tot onrealistische oploosingspercentages van 97% waar menig dictator nog jaloers op is.

Het is jammer dat het op deze manier moet, maar ik ben na 12 jaar lang klagen nog steeds niet serieus genomen door de helpdesk, of ik wordt doorverwezen, of krijg een belofte dat het wordt opgelost zodat ze weer even van mij af zijn. Maargoed, de oplossing komt maar niet dus hier ben ik weer.

Restitutie en verontschuldigingen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ns heerst