Klacht: Met OV-kaart niet gereisd maar wel 5,- afgeschreven

op 15 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 13 april 2019 wilden mijn vrouw en ik vanaf station Sassenheim met bus 50 naar Haarlem. Het was een heksenketel i.v.m. bloemencorso.
Inchecken lukte bij ons beide niet waarschijnlijk omdat het tegoed niet toereikend was, maar daar waren we ons op dat moment niet van bewust. Ik heb het 2 x geprobeerd maar het lukte niet dus weer uit de bus gestapt. Mijn vrouw deed hetzelfde maar wellicht door de grote drukte een handeling extra of te weinig, maar toen wij later ons passaldo bij de NS automaat controleerde bleek er bij mijn vrouw 5,- te zijn afgeschreven. Bij mij was dat niet het geval. Graag opheldering en restitutie van het bedrag.
Met vr, groet
W.Dekker

Als we het bedrag terugkrijgen en weten waarom het is gebeurd en hoe we zoiets kunnen voorkomen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 april 2019 om 17:28 geantwoord

Beste W. Dekker,

Wat jammer om te lezen dat het mis is gegaan met het in- en uitchecken waardoor er 5 euro teveel is afgeschreven. Ik wil je adviseren om hiervoor een contactformulier in te vullen via www.arriva.nl zodat we het teveel betaalde aan je terug kunnen storten en uit kunnen zoeken waarom dit mis is gegaan.

Ronald
Medewerker klantenservice