Klacht: Maar 1 treinstel in de spits!!!

Bramherben40 op 30 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag,

Ik heb elke dag ’s morgens om 8:01 uur de trein van Meerssen naar Maastricht. Maar deze trein is dan zo vol dat er bijna niemand meer bij kan! Waarom zetten jullie in de spits maar een treinstel in?! Ik begin me hier nu een beetje over te ergeren! En als ik om 17:19 uur met de trein naar huis ga komt er ook maar een treinstel en deze komt dan van Randwijck af en zit hier in Maastricht dan ook al bom vol!! En laats had ik vrij en dan rijd er in de middag on 14: 30 uur wel een dubbel treinstel en dan heb je eigelijk genoeg aan een treinstel!! Ja sorry, maar dan vallen mij de schoenen uit! Graag in de spits twee treinstellen en de rest van de dag maar een treinstel!! Lijkt mij niet zo moeilijk!! En anders kom straks om 17:19 uur maar eens kijken bij de trein hier in Maastricht! Tot dan !

Gewenste Oplossing:

Als er in de spits Dubbel treinstellen ingezet worden! En die heeft u want, laatst toen ik laatst vrij had en de trein nam rond 14:30 uur was het niet druk maar wel twee treinstellen! Dus het kan schijnbaar wel alleen niet in de spits!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 mei 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bramherben40,

Uit uw reactie is gebleken dat u niet tevreden bent over de dienstverlening als het gaat om materiaalinzet op het traject Meerssen naar Maastricht. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben uw reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met uw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Ik hoop dan ook dat u spoedig verbetering opmerkt op uw traject.

Met vriendelijke groet,
^SH
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door