Klacht: Lijn 83 Nijmegen Venlo

op 15 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wilde gister met lijn 83 van het radboud ziekenhuis Nijmegen naar milsbeek maar de bus zat zo vol dat een groep mensen er niet eens meer bij paste.. dus moest een half uur wachten tot de volgende bus hopend dat deze niet zo vol zat anders zat ik met hetzelfde probleem.. nu komt er wel een bus lijn 83 die tot molenhoek rijksweg rijdt voor de mensen die niet naar Limburg hoeven dar scheelt misschien een beetje maar dit schiet niet op zo..

Meer bussen per uur of anders harmonica bussen inzetten zodat er meer mensen in passen..

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 september 2021 om 07:18 geantwoord

Hoi Lies1986,

In je melding geef je aan dat de bus te vol was. Dit vinden wij jammer om te lezen. Je melding stuur ik door naar de regio met het verzoek het dit te monitoren.

Hou voor wijzigingen onze eigen website in de gaten: www.arriva.nl

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.

Jimmy

Alle klachten die gemeld zijn door Lies1986