Klacht: Laatste bus reed door

Nina Verhaegh op 06 september 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam aan op station Horst-Sevenum en moest met de laatste bus terug naar huis. De bus wachtte eerst netjes, maar reed net voordat ik bij de bus was weg na maar 1 minuutje gewacht te hebben voordat er mensen überhaupt konden instappen. Dus ik ben gerend naar de 2e bushalte van het station waar de bus daarna naartoe kwam. Ik heb gezwaaid naar de bus en de bus reed gewoon door. Nu heb ik een taxi moeten pakken wat €10,00 kostte, omdat de bus doorreed.

Eventueel mijn taxi vergoed

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hoi Nina, Wat jammer dat je dit hebt ervaren. Kun je aangeven met welke lijn en hoe laat je met de bus wilde reizen en waar naar toe? Met vriendelijke groet, Anita Medewerker Arriva klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Nina Verhaegh

1 jaar geleden - Hoi, Ik wilde maandag 5 september om 23:20 de bus vanuit station Zuidzijde (vervolgens poging bij Stationsstraat) pakken naar halte Loevestraat (lijn 87).

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:12 geantwoord

Hoi Nina,

Dank je wel voor je reactie. Je kunt via arriva.nl/contact een geld terug verzoek indienen.

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Nina Verhaegh